sista inlägget!

Detta är mitt sista inlägg på denna blogg för jag ska fixa den nya nu :) men jag kommer inte ta bort den asså den här bloggen då.. så att ni kan typ läsa lite gamla inlägg om ni vill :P
men nu ska jag fixa den nya så första inlägget blir vad jag köpte idag :)

Ny blogg: www.emmajornland.blogg.se :D

PUSS & KRAM //EMMA<3

Malmö med Josse

Lite senare idag typ kl 4 så ska jag & Josse åka in till malmö och köpa lite sen bär det av till mc.donalds  Wiihhoo! :)
Men det är långt kvar tills vi ska iväg så jag hinner ta det lungt i soffan :P
Sen när jag kommer hem igen så ska jag börja med min nya blogg och jag tror att första inlägget blir bilder på det jag köpt fast jag kommer nog inte köpa så mycket , vi får se! XD

PUSS & KRAM //EMMA<3


Prao plats

 I april så ska vi ju praoa och jag tror jag vet var jag ska praoa.
Antingen så blir det dagis eller hunddagis?? vet inte, men det finns problem men hunddagis och det är att om jag väljer hunddagis så måste jag åka buss eller så måste mamma köra meej för det finns inget sånt i Dalby så det kommer säkert att bli lite stressit så det är nog bättre med vanlig barn dagis för där kan jag gå ner, mycket lugnar att gå :) så jag tror det blir det :P haha!

Jag hoppas att det kommer bli kul att leka med dom så dom inte slår mej eller något annat dummare för vi vet ju hur barn är XD Eller!? men att pyssla är skit kul!, älskar det! och dagis har så mycket pyssel grejor så då blir det roligare :P

PUSS & KRAM //EMMA<3


Fun with Dick and Jane

ikväll kl 9 så kommer det en film som heter Fun with Dick and Jane och ni som också kanske vill se den så är den på kanal 6 :)
Jag har inte sett den innan så jag vet inte om den är bra.. Kan tyvär inte svara på den frågan :P
men vi får se om den är bra ;)



PUSS & KRAM //EMMA<3


sneak Peek på min header

Här får ni en sneak peek på min header :D

PUSS & KRAM //EMMA<3


Godnatt!

Nu är headern klar eller den har varit det ett bra tag nu haha! :P
men ni får se en sneak peek imon :)
Nu ska jag snart gå och lägga meej så vi ses imon :)

GODNATT!



PUSS & KRAM //EMMA<3

Ny blogg kommer snart

Snart blir det dags för den nya bloggen, det kommer antagligen att bli innan denna vecka är slut :)


Min nya jacka

Nu kan jag visa bilder på min nya jacka, den är riktigt fin tycker jag! :D



PUSS & KRAM //EMMA<3


Har en bild som header

I måndags så fotade jag en bild som jag kan ha som header :)
men ni får inte se den än för det finns massa kvar att göra..
kanske ni får se den snart?

:)

PUSS & KRAM //EMMA<3

Alla är trötta idag, eller?

Det verkar som alla är trötta idag tillochmed jag! 
På första lektionen idag så var jag jätte trött och höll nästan på att stänga ögonen och somna..
haha! men nu är jag ganska så pigg men jag brukar alltid sova efter skolan, kanske jag ska göra det?

 

PUSS & KRAM //EMMA<3


bilder från shoppingen igår

Nu tänkte jag visa vad jag köpte igår :)
fast jag fota med mobilen så det kanske inte blir så bra bilder.. men men..
Idag var det första skoldagen och vi har redan fått läxor först till torsdag så har vi biologi sen om 2 veckor är det biologi prov, sen har en en svensk läxa också att vi ska läsa ut en hel bok och redovisa den.. :( vill inte redovisa det är så läskigt haha! XD

Ett hudfärgat läppstift, det är jätte bra tycker jag, man kan fylla på det många gånger utan att det blir för mycket om ni fattar vad jag menar ;) älskar det! :D


Tuggummi, mint smak


En tröja




En vårjacka! den ser inte så bra ut när man inte har den på sig men någon gång kan jag visa hur den ser ut när man har den på sej :)


PUSS & KRAM //EMMA<3

shopping idag

Idag så har jag varit i stan med Josse & Ellen, vi träffade även på Lovisa, Karin och Ella inne på H&M.
jag köpte inte så mycket idag, men det är ju bättre att köpa något än att inte köpa någoting alls...
Men jag vet inte om jag kan visa det jag köpte idag för vår kamera vill inte starta :(
Men om ni så gärna vill se så kan jag ju alltid fota med mobilen men det blir inte så bra bilder..
får se vad jag gör..

eftersom det var rea i dom flesta affärerna så passade denna bilden :P


PUSS & KRAM //EMMA<3

börjar skolan på tisdag

Det är ganska många som börjar skolan imon men inte vår skolan haha! :)
vi börjar på tisdag så härligt att ha en till ledig dag :)

haha!

PUSS & KRAM //EMMA<3

tråkig dag idag + ritat

Asså idag har jag inte gjort så mycket så har inte haft något kul att skriva :(
Har bara suttit vid datan hela tiden typ Haha! :P
men jag har ritat lite idag, kan visa en bild som jag ritade för dom andra blev bara kladd haha! :P
Imon blir det stan med Josse & Ellen :) men jag tror inte jag handlar något! eller??

Denna bild ritade jag:


PUSS & KRAM //EMMA<3

kollat på filmer hela dagen

Idag har jag bara kollat på film :P inte så kul att veta, men idag så kollade jag Avatar.
Jag slappar vid bra filmer nu när jag har chansen innan skolan börjar om 2 dagar :( vilket jag inte vill! Kan inte sommarlovet börja nu :) det har inte varit så dåligt XD



PUSS & KRAM //EMMA<3


RSS 2.0